WAT WE DOEN

Storytelling, actualiteit, creativiteit en data. Deze pijlers vormen onze fundering.
Wij zijn brand storytellers, geïnspireerd door het krachtige DNA van de sterke Mediahuis-merken.

BRAND STORYTELLING & BRAND PARTNERSHIPS

Wat wij (het liefst) doen? Onze partners met behulp van branded content matchen met de printedities, nieuwssites, apps, podcasts en videokanalen van onze mediamerken. Daarnaast brengen we opportune samenwerkingen met onze nieuwstitels, radio- en televisiezenders in kaart. Een unieke kans voor merken om hun doelgroep binnen een geloofwaardige en kwalitatieve context te benaderen. 

NATIVE ADVERTISING
Een onderdeel van branded content is native advertising: onze specialiteit. Hier gaat het om verhalen die naadloos aansluiten bij het DNA van onze mediamerken, de merkwaarden van onze partners en allerbelangrijkst: de interesses van onze lezer. Dat laatste doen we door al onze campagnestrategieën af te toetsen aan een uitgekiend bereiksplan, waarbij we onze klanten garanderen het juiste publiek op het juiste moment te bereiken.

WERKEN WE EEN CREATIEVE STRATEGIE UIT,
DAN VERTREKKEN WE VANUIT VIER CONCEPTEN:

PARTNER

DOELGROEP

DOELSTELLING

POTENTIEEL

PARTNER

We onderzoeken het actuele imago van onze partner, nemen voorbije campagnes onder de loep en proberen een zo accuraat mogelijk beeld te schetsen van de verwachtingen, doelgroep en doelstellingen van het merk in kwestie. We gaan hierbij volop in gesprek met onze partner, om te garanderen dat onze creatieven zich volledig kunnen inleven in het merk. 

DOELGROEP
Nog voordat er sprake is van creatieve brainstormsessies gaan we na hoe sterk de beoogde doelgroep vertegenwoordigd is binnen het publiek van onze mediamerken. Onze experten analyseren nauwgezet hoe deze doelgroep zich typeert en welk leesgedrag hen onderscheidt. Inzichten in de best gelezen verhalen en de best onthaalde campagnes door deze doelgroep vormen de basis voor onze creatieven om een succesverhaal te schrijven. 

 

DOELSTELLING

Afhankelijk van de doelstellingen van onze partner matcht ons team hen met het beste product, de ideale drager, het beste format en het sterkste verhaal. Staat een aanbieding, product of merk centraal, dan werken we een branded content-voorstel uit. Vertrekken we vanuit de noden van de lezer, en sluiten we qua tone of voice aan bij het mediamerk in kwestie, dan gaan we voor native advertising. Gaat het om een langetermijnstrategie gefocust op branding en awareness, en sluit die aan bij de acties van onze mediamerken, dan werken we een brand partnership uit. Wil onze partner zoveel mogelijk conversie genereren, dan werken we een creatieve displaycampagne uit. 

 

POTENTIEEL

We streven bij iedere campagne naar een optimale integratie van het merk in een nieuwstitel. Hiervoor gaan we, zoals hierboven gezegd, steeds creatief en out-of-the-box aan de slag. Omdat al onze aanvragen zo verschillend zijn, is het belangrijk om steeds naar het potentieel van een campagne te kijken. Zit er muziek in de lancering van een nieuw product, dankzij de vraag van een adverteerder? Kunnen we, speciaal voor deze campagne, een nieuw format bedenken? Iedere campagne wordt met een frisse, innovatieve blik bekeken. 

MH BRAND STUDIO

MH Brand Studio is
onderdeel van Mediahuis Advertising

BE 0439.849.666

Katwilgweg 2, 2050 Antwerpen brandstudio@mediahuis.be
 

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

Privacy policy                 Cookiebeleid                  © 2020 Mediahuis

Mediahuis-Kleur.png