Digiday kroont Mediahuis Brand Studio tot beste Brand Studio van Europa



Op 3 december 2020 kreeg Mediahuis Advertising tijdens de livestream waarin de Europese Digiday Marketing & Advertising Awards uitgereikt werden, te horen dat ze maar liefst 2 awards ontvangt, op een totaal van 4 inzendingen. Zowel MH Brand Studio als MH Data Studio tonen daarmee aan hoe snel ze zich als relatief jonge advertentiestudio’s op de internationale kaart hebben gezet.


MH Brand Studio werd verkozen tot ‘Best In-House/Brand Studio’


De creatieve advertisingunit van Mediahuis, MH Brand Studio, behaalde goud als beste Brand Studio van Europa en neemt daarmee met grote trots de fakkel over van zwaargewicht Create van CNN. Met de lancering van een gloednieuw datagedreven product, namelijk ‘content profiling’, een aantal ijzersterke partnerships zoals AXA Insurance Belgium & De Plezantste Gemeente van Het Nieuwsblad, een getalenteerd freelancenetwerk en nog zoveel meer bewees MH Brand Studio een internationale erkenning te verdienen.

"Trots op dit team, en blij met de erkenning. We hebben de voorbije jaren keihard aan de weg getimmerd om de meest toonaangevende studio te worden. Deze award vormt de bekroning voor een uitdagend jaar waarin we onze klanten maximaal wisten te ondersteunen met passende creatieve campagnes.”

Hans De Loore, Head of MH Brand Studio


Mediahuis & Piano kreeg goud voor ‘Most Effective/Measurable Campaign’

Samen met Mediahuis Data Studio en Mediahuis Brand Studio diende Piano (Cxense) het datagedreven branded contentproduct ‘content profiling’ in. Dit product werd begin 2020 door MH Advertising op maat van een van de grootste Belgische FCMG-spelers ontwikkeld en nadien verder gecommercialiseerd. Een voorbeeld van het perfecte huwelijk tussen content en data volgens de jury van de Europese Digiday Marketing Awards.


“We zijn vanuit MH Data Studio bijzonder tevreden met deze erkenning. De lancering van ‘content profiling’ als commercieel product staat symbool voor een straffe interne samenwerking tussen MH Data & MH Brand Studio.”

Heleen De Winne, MH Data Studio


Voor meer informatie, contacteer:


Hans De Loore Head of MH Brand Studio hans.deloore@mhbrandstudio.be +32 475 58 03 25


Heleen De Winne Data Scientist bij MH Data Studio heleen.dewinne@mediahuis.be +32 468 24 56 01

NIEUWS

Nieuwe projecten of producten, de knapste cases en updates over onze sector, ...
Hier, op deze plek, houden we je zo goed mogelijk op de hoogte.