Het wordt een warme zomer! Mediahuis Advertising lanceert creatieve advertentieconcepten

Mediahuis Brand Studio pakt uit met een waaier aan creatieve formules op maat van commerciële partners.


De coronacrisis schudt het hele land door mekaar. Ons koopgedrag, onze visie op wonen, onze werkcultuur: alles verandert. Ook de manier waarop we op vakantie gaan. Om de verschillende sectoren een welverdiende duw in de rug te geven lanceert Mediahuis Advertising ‘BLIJF’, een breed lifestyle koepelconcept.

‘BLIJF’ is het inspiratieplatform binnen Mediahuis dat bijvoorbeeld Belgische vakantiemakers en -gangers tijdens de coronacrisis verbindt. Samen met haar commerciële en redactionele partners gidst BLIJF bezoekers van de nieuwsmerken van Mediahuis naar zorgeloze lokale activiteiten en accommodaties. Sterke verhalen zetten creatieve aanbiedingen en veilige oplossingen uit de lifestyle sectoren in de kijker. Op die manier biedt het platform niet alleen houvast voor onze bezoekers, maar ondersteunt het ook de herlancering van de sectoren met slimme publieks-segmentatie en –targeting.

Redactionele integratie


Dat is een brede missie, en Mediahuis zet dan ook al haar kanalen in. Naast het inspiratieplatform werden samenwerkingsmogelijkheden met alle merken binnen Mediahuis opgestart. Zo krijgen partners toegang tot onder andere zomerspecials in Het Nieuwsblad Check, De Markt (Het Belang van Limburg en Gazet van Antwerpen), Het Nieuwsblad NU en De Standaard Magazine. BLIJF krijgt ook een afgeleide op onze radiozenders Nostalgie en NRJ en op onze regionale televisiezenders ATV, TVO, ROBtv en TVL.


Maatwerk


Daarbij verliest Mediahuis Advertising nooit de doelstellingen van haar partners uit het oog. Of het nu om branding, activatie of conversie gaat, BLIJF en de bijhorende redactionele integraties garanderen maximale impact. Zowel de instapklare pakketten als campagnes-op-maat worden bovendien ondersteund door Mediahuis Data Studio, zowel naar bereiksopbouw als rapportering. Zo combineren we de content om uw publiek te overtuigen met de data om dat aan te tonen.


"Onze bezoekers worden deze zomer en najaar overspoeld met content rond ‘staycation’. Met het team van MH Brand Studio gingen we op zoek naar een koepelconcept dat complementair is met de inspanningen van onze partners, en tegelijk een unieke en relevante verhaallijn brengt. BLIJF en onze redactionele partnerships vinken al die vakjes aan.”

Hans De Loore, Head of MH Brand Studio


Ontdek BLIJF op:

blijf.standaard.be blijf.nieuwsblad.be blijf.gva.be blijf.hbvl.be


Of volg het platform op social media (Facebook, Instagram).


NIEUWS

Nieuwe projecten of producten, de knapste cases en updates over onze sector, ...
Hier, op deze plek, houden we je zo goed mogelijk op de hoogte. 

MH BRAND STUDIO

MH Brand Studio is
onderdeel van Mediahuis Advertising

BE 0439.849.666

Katwilgweg 2, 2050 Antwerpen brandstudio@mediahuis.be
 

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

Privacy policy                 Cookiebeleid                  © 2020 Mediahuis

Mediahuis-Kleur.png