PROJECT

Opel Goes Electric

RESULTAAT

Alle partijen waren het erover eens dat dit een campagne met een lange levensduur moest worden. En dus transformeerde MH Brand Studio zich naar de huisredactie van Opel. Naast een geplande contentkalender  werd even vlot ingespeeld op de actualiteit. De longread-site bleek al snel een krachtige communicatieplatform, en wordt tot vandaag ingezet.

DOEL

In 2019 barste de strijd om de elektrische wagen pas goed los. Opel had de brandende ambitie om als winnaar uit dat gevecht te komen, en met de Corsa-e had het Duitse merk een wapen van jewelste in het arsenaal. Maar hoe kon Opel zich onderscheiden van het dozijn andere automerken dat ‘elektrisch’ ging?

IDEE

Samen met het marketingteam van Opel ging MH Brand Studio aan de slag en bouwde www.opelelektrisch.nieuwsblad.be. Een spitse longread-site die over meer dan alleen Opel gaat, maar alle aspecten van elektrisch rijden in de kijker zet. Een slimme strategie, want zo nestelt Opel zich in de comfortabele positie van ‘trusted advisor’… en die moet toch ook goede wagens maken!

MH BRAND STUDIO

MH Brand Studio is
onderdeel van Mediahuis Advertising

BE 0439.849.666

Katwilgweg 2, 2050 Antwerpen brandstudio@mediahuis.be
 

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

Privacy policy                 Cookiebeleid                  © 2020 Mediahuis

Mediahuis-Kleur.png