PROJECT

Mediazine

RESULTAAT

Vandaag is Mediazine (NL én FR) zowel in print als online gratis te lezen. Het magazine richt zich op iedereen die geïnteresseerd is in technologie en lifestyle. Het blad en de blog zoomen in op alle verschillende aspecten van technologie in ons dagelijkse leven: innovatie, connectiviteit, ontspanning, wonen, beauty en mode, entertainment en mobiliteit. Binnen MH Brand Studio werkt een voltallige redactie de planningen uit, worden redacteurs gebrieft, lezen eindredacteurs de artikels na, wordt het magazine vormgegeven, worden video's gecreëerd, worden blogs gepubliceerd, enzovoort. 

BRIEFING

Elektronicaretailer MediaMarkt was ​op zoek naar een creatieve manier om eigen vakkennis op een aantrekkelijke manier te delen met haar doelpubliek. Een eigen magazine werd al gratis in de winkels verdeeld, maar om het interne team te ontzorgen, ging MediaMarkt op zoek naar een contentpartner met een hart voor technologie. 

IDEE

Aangezien Hans De Loore (Head MH Brand Studio) en Thomas Buytaert (Head of Editorial Projects) al jarenlang ervaring hadden in het uitgeven van computer- en technologiebladen, voelden zij zich als geroepen om MediaMarkt te ontzorgen. Het idee was om een eigen miniredactie binnen MH Brand Studio, toen nog Content Connections, op te zetten die het printmagazine van A tot Z ging verzorgen. 

"Mediazine is ons paradepaardje als het gaat om de combinatie van print en online. De tandem tussen onze gespecialiseerde printredactie en een team van digital storytellers werpt zijn vruchten af."

- Hans De Loore, Head of MH Brand Studio

MH BRAND STUDIO

MH Brand Studio is
onderdeel van Mediahuis Advertising

BE 0439.849.666

Katwilgweg 2, 2050 Antwerpen brandstudio@mediahuis.be
 

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

Privacy policy                 Cookiebeleid                  © 2020 Mediahuis

Mediahuis-Kleur.png