DE MEDIAHUIS-MERKEN

Mediahuis België bundelt tientallen mediamerken, elk met een eigen identiteit en publiek.
Bij MH Brand Studio doen we niet liever dan hen matchen aan de juiste partner.

gva logo.png
de standaard log.png
nieuwsblad logo.png
het belang van limburg logo.png
metro logo.jpg

NIEUWSMERKEN


Mediahuis België is uitgever van vijf sterke, complementaire nieuwsmerken: zowel qua inhoud als publiek. De Standaard is een kwaliteitskrant pur sang, waar Het Nieuwsblad actualiteit een menselijk en herkenbaar karakter geeft. Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg zijn sterke, regionaal verankerde nieuwstitels en met Metro reis je geïnformeerd het hele land door. 

RADIOZENDERS


Hebben we het over complementariteit, dan zijn radiozenders Nostalgie en NRJ hier het sterkste voorbeeld van. Uit de boxen van Nostalgie klinkt muziek uit de jaren '70, '80 en '90 aangevuld met hedendaagse klassiekers, waar NRJ zich voornamelijk op een jonger, meer urban publiek richt. 

nrj logo.jpg
nostalgie logo.png

TELEVISIEZENDERS


Ook op televisievlak staat Mediahuis België sterk in de schoenen. Met vier regionale televisiezenders in portefeuille, bereiken we heel wat Vlamingen. Daarnaast is er Evenaar, een sterk reismerk in televisieland dat ook online zijn trouwe publiek weet te bereiken.

atv logo.jpg
tv oost logo.png
tv limburg logo.png
rob tv logo.jpg
Logo evenaar.png

CLASSIFIEDS & E-COMMERCE


Met Jellow, Jobat en Zimmo gaat Mediahuis een stapje verder om de Vlaming te gaan servicen. Jellow biedt als freelanceplatform kansen voor gedreven professionals en hun opdrachtgevers. Jobat is er voor de Vlaming die klaar is zijn carrière nieuw leven in te blazen en Zimmo is er voor wie op zoek is naar een nieuwe stek. 

jellow logo.png
jobat logo.jpg
zimmo logo.png

HUIS-AAN-HUISBLADEN

Geen Limburger die JET Magazine niet kent. Twintig keer per jaar belandt het magazine gratis in de bus van meer dan 300.000 Limburgse gezinnen. 

jet logo.png

ONLINE VERTICALS & OWNED MEDIA

Van de expatcommunity in Brussel tot jonge ouders in spe: voor iedere publiek heeft Mediahuis een sterk merk. Online verticals en owned media tonen hun sterkte in hun trouwe nichepubliek. En dat is voor heel wat (potentiële) partners zowel op vlak van context als data een grote meerwaarde. 

the bulletin logo.png
mark magazine logo.jpg
gezondheid logo.png
minimi logo.jpg
onderdak logo.png
made in loog.jpg