PROJECT

Mark Magazine

“MARK Magazine is een project met een grote impact. Het kent een groot bereik, zowel in print als online. En het uitgangspunt is ijzersterk: werknemers zijn de beste ambassadeurs voor jouw bedrijf(smerk).”

WIE?

Het beste uithangbord voor bedrijven in de War on Talent, zijn de eigen, tevreden medewerkers. Met die filosofie in het achterhoofd startte MH Brand Studio samen met Jobat ‘Mark Magazine’ op. Een website en een krantenmagazine dat helemaal focust op employer branding.  

WAT?

Mark Magazine hanteert een unieke filosofie. De redactieraad wordt samengesteld door het team van MH Brand Studio en vertegenwoordigers van alle partners. Samen bepalen zij de topics en agenda, steeds met oog voor wat onze lezers – en hun toekomstige werkgevers – prikkelt. Alle verhalen worden door het team onder leiding van hoofdredacteur William Visterin uitgewerkt.

HOE?

Zowel online als in print focust Mark Magazine op de principes van goede storytelling. Elk verhaal moet relevant en geloofwaardig zijn, en piekfijn uitgewerkt. Een succesvol recept, want Mark Magazine gaat ondertussen zijn 5e jaargang in, tot grote tevredenheid van zowel lezers als partners. 

- William Visterin, hoofdredacteur Mark Magazine