PROJECT

Groentekeskrant voor Delhaize

DOEL

Hoe kan je kinderen enthousiast maken over de groentjes op hun bord? Door ze via een leuke en spannende reeks verhalen om te toveren tot orange raketten, schatkisten en trollenknotsen. Verpak dat in top hoorspelen die je via Spotify kan downloaden, en je hebt de aandacht van elke ouder!

IDEE

Maar landt dit ook bij de doelgroep zelf – jongeren van 8 tot 14 jaar? Wel als je De Jommekeskrant inschakelt, de wekelijkse krant voor die exacte doelgroep bij Het Nieuwsblad. En zo sleutelt Mediahuis Brand Studio ‘De Groentekeskrant’ in elkaar. Elke week wordt de backcover van De Jommekeskrant een wervelende pagina waarop je de avonturen van Max Ketels in Vegetalia kan volgen met spelletjes en raadsels.

RESULTAAT

In nauwe samenwerking met de teams bij Delhaize, sluiten onze spelletjes zo nauw mogelijk aan bij de campagne die tegelijkertijd op radio en in de winkels gevoerd wordt. Delhaize is “bijzonder tevreden” over de samenwerking.