PROJECT

Corona Direct

RESULTAAT

Door slim op de actualiteit in te spelen (bijvoorbeeld: eerste sneeuwval) scoorde de campagne van Corona Direct aanzienlijk beter dan die van concullega’s tijdens de Autosalon-periode. Bovendien klikt een verrassend hoog aantal lezers door naar de zelftest op het platform van Corona Direct.

"Om met je klanten te communiceren heb je geen kantoren nodig. Een goede helpdesk kan dat ook… net als een native campagne."

- Thomas Buytaert, Head of Editorial Projects MH Brand Studio

DOEL

Corona Direct is een prominente speler in de wereld van persoonlijke verzekeringen, marktleider  voor autoverzekeringen en een pionier in directe verkoop van verzekeringsproducten. De huidige inspanningen van Corona Direct versterken zowel de naamsbekendheid van het merkt als positionering van de kilometer-verzekering. Maar hoe verbeteren we de geloofwaardigheid van Corona Direct? Dat is een belangrijk obstakel bij de overgang van het klassieke verzekeringsmodel naar het directe model.

IDEE

Mediahuis Brand Studio bedacht een content-campagne voor die Corona Direct positioneert al de te vertrouwen verzekeringspartner en adviseur. Native content is daarbij het middel bij uitstek om deze doelstelling te realiseren. Via sterke, geloofwaardige verhalen die aansluiten bij de sterkste nieuwsmerken van het land, gaven we onze bezoekers een inkijk in de werking van Corona Direct, en de manier waarop deze pionier zich ethisch, customer-centric en technologisch onderscheidt van klassieke verzekeraars.

MH BRAND STUDIO

MH Brand Studio is
onderdeel van Mediahuis Advertising

BE 0439.849.666

Katwilgweg 2, 2050 Antwerpen brandstudio@mediahuis.be
 

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

Privacy policy                 Cookiebeleid                  © 2020 Mediahuis

Mediahuis-Kleur.png