PROJECT

Beleef 2020

RESULTAAT

Met complementaire content die naadloos aansloot bij de productlanceringen en campagnes van Samsung, werd een extra communicatielaag rond beleving en inspiratie opgebouwd, met mooie bereikcijfers als gevolg.

DOEL

Parallel aan de lancering van een hele reeks nieuwe producten, wou Samsung ook communiceren over de positieve impact van deze innovaties op de manier waarop we morgen leven en werken. Zo besparen slimme technologieën in smartphones ons heel wat tijd, worden presentaties op afstand een stuk makkelijker dankzij interactieve whiteboards en zorgt de nieuwe generatie schermen van Samsung voor een superieure werkervaring.

IDEE

‘Beleef 2020’ is een branded contentplatform onder destandaard.be dat verhalen brengt over innovatie en de positieve impact ervan op het leven van mensen. Innovaties die helpen bij het vinden van antwoorden op de grootste en meest actuele maatschappelijke uitdagingen waarvoor onze samenleving staat, zoals de digitalisering, de toenemende verstedelijking, de veranderende mobiliteitsbehoefte, de impact van longevity op werk en leven en de sterk groeiende zorgvraag. ‘Beleef 2020’ duikt daarbij ook in de wereld van wetenschap, kennisinstellingen en het bedrijfsleven.